Vakantie aanwezigheid bericht voor email instellen
Vakantie berichten
Vakantie berichten vertelt aan anderen dat u weg bent. Een vakantie bericht kan er uit zien als dit:”Ik heb uw e-mail ontvangen, maar ben op vakantie tot 21 juni. Ik zal er dan op reageren”. De berichten van de vakantie worden gebruikt samen met reeds bestaande POP3 accounts.
Om een vakantie bericht te maken, dient u eerst toegang te hebben tot het “E-Mail Menu” van het control panel. Dan klikt u op “Vacation Messages” en vervolgens op “Set New Vacation Message”.
1. Selecteer de POP3 account waaraan u het vakantie bericht wilt toevoegen.
2. Voer het vakantie bericht in.
3. Selecteer wanneer u het vakantie bericht wilt laten in gaan en weer wilt beëindigen.
4. Klik op “Create”.
Wijzigen / Verwijderen van Vakantie berichten
Alle vakantie berichten staan in een lijst in het vakantie berichten menu. Selecteer het vakantie bericht die u wilt verwijderen en klik op “Delete Selected.”
Een vakantie bericht kan worden veranderd door te klikken op “Modify” achter het vakantie account. “Modify” staat u toe om een vakantie bericht, startdatum en einddatum te veranderen.